Znaki specjalne w OOwriterze

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Sob, 27 Lis 2004, 14:50:14 CET

Dnia sob 27. listopada 2004 13:25, Jakub Piotr Cłapa napisał:

> GTK+2 ma jakieś skróty klawszowe, ale w końcu chyba nie doszedłem do
> tego jak one wyglądają... Coś Alt+Ctrl+numerek unicode na numerycznej mi
> się kojarzy, ale nie jestem pewien...

Shift + control + numeryczna = numeryczna bez NUM LOCK
SHIFT + ALT+ num  = brak reakcji
ctrl + atl + num = rózne jaja np
1 - nic - wypisuje 1
2/8 - zmienia akapity miejscami
itd.

Miesiu

--
ZOBACZ NAJTAŃSZY W POLSCE PLAYER MP3 W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=20616&order=b