PLD w VMware

diniox@o2.pl diniox w o2.pl
Sob, 27 Lis 2004, 15:43:55 CET

Postanowilem sobie zainstalowac PLD na Windows XP korzystajac z
VMware. Jestem poczatkujacym userem wiec robilem wszystko zgodnie z
dokumentacja http://pl.docs.pld-linux.org/instalacjarc_wstep.html
(RescueCD). Wszystko szlo dobrze az do czasu zakladania partycji. To
znaczy po # dmesg | grep -i hd wypisuje mi tylko CD-ROMy a dysku
twardego ani sladu. Oczywisice VMware jest skonfigurowany tak jak
trzeba. Nie jestem speclalista ale wydaje mi sie ze to moze byc
problem ze SCSI. Bo moj wirtualny dysk twardy jest jako SCSI 0:0
(inne warianty odpadaja). A postepowania z dyskami SCSI nie ma w
dokumentacji. Prosze o wytlumaczenie mi (lopatologicznie!) jak to
rozwiazac.