mozilla - news nie wyśle i ch

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 27 Lis 2004, 20:05:39 CET

On Sat, 27 November 2004 18:03:18 +0100, Wieslaw Kierbedz wrote:

> Eee - to ja wszystko wiem.

Sorry, napisałeś smtp i to mnie zmyliło - myślałem,
że nie kumasz protokołu. ;-)

<http://www.killfile.pl/nntpservers.html> - na samym dole strony.

--
Dariusz Laskowski         Znaczna część sukcesu, jaki odniósł Linux może być
darlas at post.pl         przypisana moim dwóm największym wadom. Po pierwsze