spolszczenie opengroupware.org WebUI - prośba o skrypt

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 30 Lis 2004, 02:25:33 CET

Dnia 26-11-2004, pią o godzinie 18:11 +0100, Marcin Sztolcman
napisał(a):
> Witaj Michał Panasiewicz. Napisales do mnie dnia 2004-11-26 17:45 takie
> oto slowa:
>
> przyklad:
> #/usr/bin/env python
wielkie dzieki za skrypt i poprawki do niego :)

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen   [ dot ] pl