edycja menu w Gnome

Radosław Kintzi rakin w pop.e-wro.pl
Wto, 30 Lis 2004, 10:59:38 CET

Zainstalowałem sobie na nowo AC na mojej workstacji.
Zostałem pozytywnie zaskoczony nowym menu w Gnome
- ładne ikonki, lepsza organizacja - super.

Przed chwilą zauważyłem, że nie mogę zmienić właściwości
aktywatorów w tymże menu - wszystkie pola są  niedostępne
do zapisu.  Pmiętam, że kiedyś można też było zarządzać menu
z centrum sterowania, ale teraz nie widzę tam takiej możliwości
(czy to zostało gdzieś przeniesione, czy może źle pamiętam,
że to było w centrum sterowania). Dodam jeszcze, że aktywatory
na panelach mogę edytować bez problemu?

pozdr,
Radek Kintzi