edycja menu w Gnome

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 30 Lis 2004, 16:35:41 CET

On Tue, 30 November 2004 15:15:15 +0100, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> Słuchaj, co powiesz na pomoc w rozwiązaniu tego problemu zamiast narzekania?

Narzekania? Problemu? Jakiego problemu? I dlaczego wyciąłeś rozwiązanie? :-O

[...]

> Możesz dołączyć i umożliwić innym użytkownikom wygodniejsze,
> lepsze i bardziej dopracowane funkcjonowanie PLD.

Ależ nie ma nic do zrobienia! :-O

Napiszę jeszcze raz, bo widzę, że się nie zrozumieliśmy. Można używać
"vfolder-menu" i nie mieć problemów. Można używać też "module-menu"
i mieć problemy [1]. Zdziwiło mnie po prostu, że zamiast o tym
człowieka poinformować (skoro zdecydowałeś się mu pomóc) wolisz,
żeby z tym problemem czekał nie wiadomo na co. Na jakąś mityczną
wersję Gnome czy czegokolwiek innego? Tylko po co?
Właśnie dlatego uznałem to za żart, bo niestety nie znalazłem
żadnego innego uzasadnienia dla takiego samoumartwiania się.
To wszystko. Gdzie tu dostrzegłeś problem?

[1] Oczywiście istnieje zawsze możliwość, że to jest po prostu kwestia
    gustu, preferencji i takich tam różnych... Ale tym bardziej Twoja
    rada wydaje mi się wtedy... Hmm... Dziwna.

[...]

> PLD jest otwartym projektem.

A skąd... :->

> Zapraszamy.

Nie.

EOT

--
Dariusz Laskowski               Niemal najgorszą rzeczą jaką można zrobić
darlas at post.pl               z wadliwym czytnikiem jest jego uruchomienie.