Kernel 2.6.10 z ac-test - ktos uzywa?

Arkadiusz Chomicki duch w wla.pl
Wto, 30 Lis 2004, 18:22:56 CET

Dnia wtorek, 30 listopada 2004 17:29, Paweł Rumian napisał:
> Czy zachowuje sie toto w miare poprawnie?
> Nie chodzi o jakies wyjatkowe kryteria stabilnosci, tylko o w miare
> normalne uzywanie...

umnie sam kernel zachoduje sie stabilnie
ale iptables nie dziala zbyt popranie juz od wersji 2.6.8
moze ktos wie dlaczego?

co jakis czas po restarcie firewalla nie laduja mi sie moduly do pamieci od
netfilter i pomaga mi tylko restart kernela
Pozdrawiam
ChomAr
--
  84-120 Władysławowo                       GG#: 420515