bezdyskowe stacje

Pawel Koska pawel w artfan.net
Wto, 30 Lis 2004, 21:56:38 CET

Witam

Czy ktos uzywa PLD na stacjach bezdyskowych ?

Powiem o co mi chodzi ;-)

Mam uruchomic jakis komputerek na bezdyskowej stacji, tam wszystko co jest
bezdyskowe chodzi na Slackware.
Ale ja Slackware nie lubie, wole cos co jest dobre (bo polskie).
Tak wiec myslalem jak by to zrobic by wszczepic tam jednego PLD ;-)

Jednak musze powiedziec ze nie wiem na jakiej to zasadzie wszystko dziala, z
tego co widzialem to sporo roznych skryptow jest tam popisanych.
Wiem ze jest tam cos z DHCP pobierane, i podstawowa konfiguracja jest w
ramdysku (heh, a gdzie by indziej jak nie ma dysku ;-) ).
Czasami jest cos po nfs montowane...

Ale dlatego pytam sie was, moze macie z tym wieksze doswiadczenie i cos
podpowiecie.
Moze jakies opisy o budowaniu sieci na PLD na bezdyskowych maszynach ?

Puki co to znalazlem jedynie na http://warszawa.linux.org.pl/ ze byl wyklad:
 11.12.2003 - Marcin Doliński opowiadał o bezdyskowych terminalach sieciowych
A ten Pan chyba aktywnie dziala na pld-devel-pl wiec prawdopodobnie bylo cos o
PLD, ale motula noga nie ma zadnych materialow ze spotkania :-(

Tak wiec ktos moze cos powiedziec na ten temat, czym sie zainteresowac, na co
zwrocic uwage itp.

Dzieki za odpowiedz
Pawel