bezdyskowe stacje

Pawel Koska pawel w artfan.net
Wto, 30 Lis 2004, 23:07:23 CET

Dnia wtorek 30 listopad 2004 22:07, Marteen napisał:
> co taka bezdyskowa stacja musi umiec? co chcesz na tym uruchamiac?

Na przyklad serwer Apache.
A same strony www byly by podmontowane w trybie read-only z jakiejs innej
maszyny.
Z tego co widzialem to tam wszystko jest read-only. Mozna podejsc do takiej
maszyny i jej wyciagnac kabel od zasilania, ona sie podniesie bez zadnych
przykrych konsekwencji.

Ach, zapomnialem powiedziec, a to chyba wazne. Bardziej mi chodzi mi o male
serwerki bezdyskowe, niz o Xterminale (czy jak to nazwac).

Pawel