Kernel 2.6.10 z ac-test - ktos uzywa?

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Wto, 30 Lis 2004, 23:47:02 CET

Jacek Konieczny wrote:

> Ja zainstalowałem kernel-2.6.10-0.12 i system mi nawet do końca nie
> wstał. Zdaje się, że wywalił się na ładowaniu/konfigurowaniu
> framebuffera (radeonfb). Wróciłem do 2.6.8-4.
>
> Pozdrowienia,
> 	Jacek

0.12 to było jeszcze rc1. Sypało błędami jak głupie.

rc2 (rel 0.20) chodzi mi całkiem nieźle, jedynie iptables brakuje, a
poprawienie iptables.spec do nowej wersji okazało sie niezbyt dla mnie
wykonalne (może bym i dał radę, ale nie mam ochoty spedzać kilku dni na
wgryzanie się w kod i szukanie czemu się patche nie nakladaja/program
nie buduje).

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa