sane-1.0.14+kernel-2.6.7+libusb-0.1.8-1

Tomasz P. tom_wiz w poczta.onet.pl
Pią, 1 Paź 2004, 00:01:21 CEST

Witam

Mam problem z tą kombinacją. Skaner działa na wtyczce od plusteka.
Skaner - epson1260
Problem leży w tym, że się cholernie przycina - znaczy w czasie skanowania
strony a4 z 10 razy zatrzymuje się.
To trochę wygląda jakby się bufor systematycznie zapełniał.
Nie wiem co z tym zrobić. Pamiętam, że na jakichś kernelach tego nie było ...
Ale to były chyba 2.4.x chyba. Pamiętam, że używałem z libusb i z scanner.o i
jakoś wtedy to szło ...

Obecnie skaner chodzi z iscan - ale niestety trochę on dla mnie on uciążliwy w
użyciu, i wolałbym używać xsane. Najlepiej by było używaś xsane z wtyczką
libepkowa (którą używa iscane), ale tego niestety nie dam rady zrobić :-(

Jeżeli ktoś coś wie - proszę o podpowiedź.

Pozdrawiam
Tomasz Porowski