[Ac] spadmin z OO-1.1.2-3

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Pią, 1 Paź 2004, 14:53:01 CEST

Witam!

On Fri, 1 Oct 2004, Łukasz Maśko wrote:

> Czy tylko ja nie mogę tego u siebie uruchomić? Paczki aktualne z Ac,
chyba nie tylko Ty - osobiście tego OO nie mam ale widzę że na devel jest
dyskusja na ten temat...

> openoffice-1.1.2-3, biblioteki pod KDE (nie chcę wracać do *-2, bo nie
> działało mi w nim drukowanie wogóle, a *-1 nie mam pod ręką). Poszczególne
> programy z office się odpalają (edytor, arkusz, impress działają
> poprawnie), natomiast konfigurator drukarek nie. Wywraca się z błędem 11.
No coś dostaje SEGV innymi słowy - dlaczego...tego nie wiem, nigdy tego
nie próbowałem budować...

Jan Meizner
jm w pld-linux.org