xscreensaver -root

Jaroslaw Koszuk jkoszuk w ics.p.lodz.pl
Sob, 2 Paź 2004, 00:10:35 CEST

On Thu, Sep 23, 2004 at 05:46:40PM +0200, Jaroslaw Koszuk wrote:
> Witam,
> po wczorajszym upgradzie do tego, co jest w ac-main mam problemy z
> xscreensaverem. Wygląda na to, że działa wszystko, oprócz opcji -root. Tzn.
> [...]
> To tylko u mnie, czy ktoś jeszcze też tak ma?
No i co? Tylko ja tak mam? Za to na dwóch maszynach. Obie to i686. Jedna z
kartą SiS a druga z nvidią. W najbliższym czasie będę miał okazję
sprawdzić to jeszcze na athlonie.

Te problemy (tzn. nie odpalający się na całym ekranie screensaver mam w KDE
- w innych nie sprawdzałem i na razie nie mam jak).

Pozdrawiam, Jarek

Jarek Koszuk <jkoszuk w ics.p.lodz.pl>
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagi fhtagn
Key fingerprint = 7A35 006C 48D1 38A4 AFB6  7EE0 E907 B277 F7D0 E711