Cups + zewnetrzne drivery - nie drukuje.

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 2 Paź 2004, 16:32:59 CEST

--- Michal Wisniewski <mwisniew w wst-e.edu.pl> wrote:

> Mam problem z uruchomieniem drukarki canon i320. Canon stwierdzil ze do
> tej drukarki nie ma i nigdy nie powstana unixowe drivery. Istniej jednak
> taki projekt:
>
> http://www.turboprint.de/english.html
>
> Moja drukarka jest wspierana. Sprawdzalem na wersji 1.89 i 1.90. Cups w
> wersji z AC oraz z CVS.

a czytałeś o tpsetup, xtpsetup, xtpconfig? przy pomocy tych narzędzi
ustawisz wszystko tak jak trzeba (przy założeniu że masz zainstalowany
odpowiedni backend cupsa)

[...]
> Nie wiem co oznacza: Media tray empty!. Googlowalem ale jescze nic
> ciekawego nie znalazlem. Nie wiem czy to problem Cupsa czy tych
> Driverow. Jezeli to drivery to rozumiem ze nie sa wspierane w PLD, ale
> moze naprowadzicie mnie na dobry kierunek. Jescze printer.conf

nie jest to problem tych driverów. są to jakościowo najlepsze
sterowniki dostępne dla linksa.

> Best regards,		Michal Wisniewski

poproszę o autograf ;>

--