Cups + zewnetrzne drivery - nie drukuje.

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Sob, 2 Paź 2004, 16:48:57 CEST

Użytkownik Fryderyk Dziarmagowski napisał:

> nie jest to problem tych driverów. są to jakościowo najlepsze
> sterowniki dostępne dla linksa.

Komunikat Media tray empty jest zwiazany z 'buggy usb backend for CUPS' :-)

http://www.linuxprinting.org/pipermail/general-list/2004q2/005416.html
http://www.epkowa.co.jp/cgi-bin/lx/bbs/en/ink-bbs/hyperbbs.cgi?mode=view;Code=27

pzdr,
Rum

P.S.
U mnie, mimo tego komunikatu, HP5150 drukuje ladnie. Ale spedzilem nad
tym duuuuuzo czasu kilka miesiecy temu...