Głupie pytanko...

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Sob, 2 Paź 2004, 17:50:50 CEST

On Sat, 2 Oct 2004, mistix wrote:

> [...]
[...]
> No mozna vimem czyli vi, ale vim to prawdziwa masakra :\

Czemu ;). Vim to bardzo miły program, praktycznie tylko tego edytora
używam obecnie, zwłaszcza do pisania programów pod Linuksem. Czysty vi (a
nie Vi IMproved czyli vim), albo jakiś wredny klon vi, to co innego,
zwłaszcza jak nie można się strzałkami posługiwać. No ale w końcu można
się przyzwyczaić, że zamiast strzałek mamy h,j,k,l ;) itp..

Jan Meizner
jm w pld-linux.org