Cups + zewnetrzne drivery - nie drukuje.

Tau tau w interstrada.pl
Sob, 2 Paź 2004, 19:32:51 CEST

Dnia sobota, 2 października 2004 17:12, Fryderyk Dziarmagowski napisał(a):
> [...]
 ale FD> > >>moze naprowadzicie mnie na dobry kierunek. Jescze printer.conf
 > sterowniki dostępne dla linksa.

 :-) FD>
 ^^^^ FD> turboprint miałem oczywiście na myśli gwoli ścisłości

Ja z "Media tray empty!" miałem problemy jak coś z perlem miałem nie tak. To
dopiero widać jak się tryb debug ustawi w CUPSe (opis w dokuentacji PLD:
http://pl.docs.pld-linux.org/uslugi_cups.html).

Mariusz

PS Czy nie byłoby słusznym dodać do dodawanej przez serwer stopi również
adresu dokumentacji???