Cups + zewnetrzne drivery - nie drukuje.

Michal Wisniewski mwisniew w wst-e.edu.pl
Sob, 2 Paź 2004, 20:46:41 CEST

Fryderyk Dziarmagowski wrote:

>--- Michal Wisniewski <mwisniew w wst-e.edu.pl> wrote:
>

>a czytałeś o tpsetup, xtpsetup, xtpconfig? przy pomocy tych narzędzi
>ustawisz wszystko tak jak trzeba (przy założeniu że masz zainstalowany
>odpowiedni backend cupsa)

Jasne. To przy pomocy xtpsetup dodalem drukarke. W xtpconfig dziala
nozzle check i alignment. Test Page jush sie nie drukuje.

Ze zdjeciem czy bez? :P

--
Best regards,		Michal Wisniewski
       mwisniew w wst-e.edu(.)pl