Dzwiek... juz sam nie wiem co zepsulem.

Maciej ''Kasprzol'' Kasprzyk kasprzol w o2.pl
Pon, 4 Paź 2004, 16:01:06 CEST

Dnia Monday 04 October 2004 15:45, Pawel napisał:
> mam problem z konfiguracja dzwieku, mecze sie juz z 3 dni z tym i dalej nie
> potrafie tego uruchomic.
>
> Kiedys mi to dzialalo, ale jak ostatnio cos trenowalem na kompie i
> stracilem / to od tego czasu juz mi nie chce dzwiek dzialac. Nie potrafie
> go chyba skonfigurowac.
>
> Powiem jak jest. lspvi -v pokazuje mi ze mam:
> 00:0d.0 Multimedia audio controller: Creative Labs SB Live! EMU10k1 (rev
> 08) Subsystem: Creative Labs CT4832 SBLive! Value
>         Flags: bus master, medium devsel, latency 32, IRQ 11
>         I/O ports at c800 [size=32]
> [...]

Moduły się ładują? Standardowe pytanie przy alsie: ustawiłeś głośność
(standardowo wszystko wyciszone). Może dodaj usera do grupy audio?

--
pozdrawiam - Maciej "Kasprzol" Kasprzyk
http://home.wi.ps.pl/~mkasprzyk/          Linux Registered User # 224658