Wysyłanie komunikatów użytkownikom Windows

Michal 'lipek' Lipka lipek w irc.pl
Pon, 4 Paź 2004, 22:41:17 CEST

On Mon, 4 Oct 2004, Lukasz Glebicki wrote:

> z wiersza poleceń net send {nazwakomputera,*} treść

nie wiem czemu ale u mnie net send nie dziala ;)

[root w router root]# net send 192.168.0.2 ble
No command: send

udalo mi sie wyslac za pomoca smbclient wiadomosc do kompa w sieci
lokalnej. bo znalem i nazwe i adres kompa
a jak to zrobic zeby wyslac do kompa w internecie? kiedy nei znam
nazwy kompa tylko ip ? i nmblookup -A ip pokazuje mi tylko MACa?
(vide spam ktory przychodzi jak sie nie wylaczy poslanca w kompach bezposrednio do
netu wpietych (windowsowych))
komus sie udalo? :)
Michal 'lipek' Lipka