Ile CPU używa TVTime?

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 5 Paź 2004, 09:03:40 CEST

On Mon, 4 Oct 2004, Michal Kochanowicz wrote:

> Hej
>
> U mnie, przy okienku ~600x500 i ustawieniach:
> - deinterlacer: television full resolution
> - attempted framerate: full rate 50,00 fps
> - horizontal resolution: 768
>
> Proces X używa 65% CPU, TVTime ~15%. Po wyłączeniu TVTime, X używa 1-2%
U mnie na P3-550 i Ati 9100 jest tak, ze Xy zuzywaja od 10-30% CPU,
a TVTime potrafi i 50% zajac. Ale to zalezy od tego co jest na ekranie.
Jak obraz jest statyczny, albo malo zmienny (np Wiadomosci) to duuuzo
mniej. Jak obraz jest dyanmiczny (teledyski, film z szybka akcja)
to w sumie to potrafi zjesc i 100% CPU lacznie.
Obraz w fullscreenie na 1280x1024.

> Czy ten program trochę nie przegina? Xawtv, choć toporny, nie daje
> zauważalnego obciążenia CPU.
Xawtv nie robi deinterlacingu. A to to zuzywa CPU.
Zreszta ja i tak nie moge niektorych trybow wlaczyc bo juz sie komp
nie wyrabia i rwie.

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-