Ooops - nfs, samba a może coś z dyskiem...

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 5 Paź 2004, 21:41:02 CEST

Dnia wtorek, 5 października 2004 16:24, marcinek steć napisał:
> kernel mi panikuje i Ooopsuje z takimi objawami:
>
> Sep 28 05:28:55 ajax kernel: grsec: attempted resource overstep by
> requesting 15
[...]

Jeżeli to 2.6.8-2 to skompiluj sobie bez grseca i wspomóż mnie w dyskusji
na pld-kernel w pld-linux.org. Też podejrzewałem apache'a, ale na innej
maszynie zobaczyłem oopsa z aumixa :) Żeby było śmieszniej, trik z
apachem (i php) jest w 100% powtarzalny.

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/