courier i ssl

Andrzej Augustynowicz andree w ds5.agh.edu.pl
Wto, 5 Paź 2004, 21:54:21 CEST

Dnia wtorek, 5 października 2004 17:28, Tomasz Grobelny napisał:

> Jakie masz nazwy plików? Masz certyfikat domyślny i inny do specyficznych
> adresów czy każdy certyfikat ma przypisany swój adres (tj. czy masz
> certyfikat który zostanie użyty jak te specyficzne dla adresu nie będą
> pasowały)? Działa to może dla IPv6?

esmtpd.pem            - domyślny
esmtpd.pem.192.168.1.1
esmtpd.pem.127.0.0.1

pop3d.pem  - domyślny
pop3d.pem.127.0.0.1
pop3d.pem.192.168.1.1

ipv6 nie mam gdzie przetestować :|
sprawdzałem i działa w zależności od tego skąd i na jaki adres się łączę

--
Andrzej Augustynowicz
http://ds5.agh.edu.pl