Ooops - nfs, samba a może coś z dyskiem...

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 6 Paź 2004, 08:28:06 CEST

Dnia 05-10-2004, wto o godzinie 21:51 +0200, Adam Gołębiowski
napisał(a):

> Potwierdzam. U mnie to samo. na 2.6.8-2. oops za każdym razem, gdy
> bootuje maszynę.

hmmm, mam 2.6.8-2, neostrade, alse, apache, php, mysqla i wiele innych,
pracuje pod gnome, evolution firefoxem, sancho :), do tego na 3 rozych
komputerach z tym samym sytemem i nie mam zadnego opsa.

No moze za wyjatkiem jednego i ten jest powtarzalny.

modprobe eagle-usb; ifup ppp0

i dostaje pieknego opsa.

jak zrobie

modprobe eagle-usb; sleep 10; ifup ppp0