problem w OO

Wawrzyniec Niewodniczański niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Śro, 6 Paź 2004, 19:34:39 CEST

On Wed, 6 Oct 2004, Piotr Grymkowski wrote:

> np. TTF (mogą być z windowsa i odpowiedni wpis w xorg.conf)

Niedawno sie pytalem na liscie jak zrobic odpowiedni pakiet, ale chyba nie
ma czegos takiego jak archiwum listy...
--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php