OO upgrade

Michal Wisniewski mwisniew w wst-e.edu.pl
Śro, 6 Paź 2004, 20:19:54 CEST

marcin steć wrote:

> Przeczytać install-log.
> A w nim:
> /usr/lib/openoffice/program/setup.bin: error while loading shared
> libraries: lib
> vcl645li.so: cannot open shared object file: No such file or directory
>
> Skąd to wziąć.
> search -f wywala mi poldka, rpmfind chyba zdechł. Może ktoś kto ma to
> działające zrobiłby rpm -qf ...
>
> marcinek

$ rpm -qf /usr/lib/openoffice/program/libvcl645li.so
openoffice-libs-1.1.2-2.8

Zainstaluj jeszcze raz openoffice-libs

Juz nie pamietam czy to samo mialem(bo troche tych problemow z tym oo
jest) ale chodzilo chyba o kolejnosc instalacji.

--
Best regards,		Michal Wisniewski
       mwisniew w wst-e.edu(.)pl