CUPS i drukowanie powolne drukowanie

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 7 Paź 2004, 12:13:25 CEST

Dnia 07-10-2004, czw o godzinie 10:31 +0200, Rafał Cygnarowski napisał
(a):
> Mam taki problem: drukuję od czasu do czasu sporej wielkości (~100 stron)
> dokumenty na HPLJ przez CUPS-a.Drukuje ładnie, ale robi to wolno. Z tego co
> udało mi się zaobserwować CUPS drukuje to tak, ze puszcza 1 stronę, potem
> czeka, aż drukarka skończy ją drukować i drukuje potem dopiero następną.
>
> Czy dałoby się zrobić tak, żeby CUPS wysyłał następne strony zanim "hapek"
> wydrukuje stronę poprzednią?
Jestes pewien, ze bufor drukarki sie nie zapelnia? Mam HP LJ6P, drukuje
przez CUPS i przy malych wydrukach drukarka drukuje bez przestojow. Przy
drukowaniu "ciezszych" dokumentow (np. jakies wypasione PDFy) drukowanie
wstrzymuje sie na kilka sekund po kazdej stronie.

Pozdrawiam
Beorn