Gdzie są te pliki (CVS) ?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 7 Paź 2004, 22:09:19 CEST

Dnia czwartek, 7 października 2004 22:00, Adam Gołębiowski napisał:
[...]
> ... w cvs.
>
> $ cvs up java-sun-{ControlPanel-fix,desktop}.patch
> U java-sun-ControlPanel-fix.patch
> U java-sun-desktop.patch

:-/ Głupi /me, sprawdzałem przez frontend WWW, tam nie mogłem tego znaleźć.
Ale już jest OK.

> Jak budujesz javę? Dodaj do ./builder opcje -D -v i przyjrzyj się
> wyświetlanym informacjom.

Właśnie tak zapuściłem, na razie jest na końcu takie coś:

[...]
+ src_md5 jdk-1_5_0-linux-i586.bin
+ [ -z  -a  != yes ]
+ result=1
+ retries_counter=0
+ [ 1 != 0 -a 0 -le 1000 ]
+ retries_counter=1
+ nourl jdk-1_5_0-linux-i586.bin
+ cvs up -A jdk-1_5_0-linux-i586.bin
+ 2>&1

i teraz sobie przepycha coś do CVS-u (pewnie kwestia kontroli wersji pliku),
a ponieważ łącze nieszerokie, to trochę to potrwa. Póki co - czekam sobie
aż się skończy. Jak pójdzie dalej, dam znać.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:   2441498    /\\