Gdzie są te pliki (CVS) ?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 8 Paź 2004, 10:23:41 CEST

Dnia piątek, 8 października 2004 07:39, Marcin Doliński napisał:
[...]
> Było zrobić rpmbuild -bb java-sun.spec
Wiem. Ale chciałem, żeby przejechało przez builder. Trochę to trwało, ale w
międzyczasie sobie w Doom3 pograłem :-)
Java się zbuowała poprawnie, po raz pierwszy od zawsze poprawnie zadziałał
mi czat onetu pod konquerorem, chociaż jest problem z nowymi okienkami za
apletami - są malutkie, trzeba przeskalować okno i dopiero wtedy łapią
wymiar. Ale poza tym jest OK.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:   2441498    /\\