XFree a X11

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pią, 8 Paź 2004, 20:11:40 CEST

Dariusz Laskowski wrote:

> <http://groups.google.pl/groups?as_umsgid=slrn.pl.c5642v.16n.grzegorz@quatrin.pl>

Tak czy inaczej AFAIK XFree zakończyło pracę więc jest inne wyjście? ;-)
(i sprawa licencji też jakby nieaktualna)
Zresztą tu i na devel były już daaawno dyskusje na ten temat - kolega
DoubleX chyba przespał. (polecam archiwa)
X11 to w tej chwili prężny projekt (choć ATI chyba jeszcze nie zauważyło :-(

--
Andrzej Zawadzki