XFree a X11

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Sob, 9 Paź 2004, 11:56:13 CEST

On Sat, Oct 09, 2004 at 11:42:41AM +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> Sid Leniwiec? ;P
też o tym pomyślałem:
"Hej, chłopaki, spóźnicie się na mimi, mi, migrację..."

a o XFree pamiętają już tylko Ci którzy muszą używać starych wersji,
3.3 ? z powodu kart graficznych

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                 _   ___   _   _