Wypalanie płytek na jajku 2.6 - nagrywarka odmawia posłuszeństwa

havner havner w smtp.kamp.pl
Sob, 9 Paź 2004, 22:27:15 CEST

On Sat, Oct 09, 2004 at 09:46:05PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> _Jaki_ ten?

> No właśnie! - to jest *ten sam sposób* tylko samo urządzenie można na różne
> sposoby określić.

Nie do konca ten sam. Protokol ATAPI, ale cdrecord oba jakos inaczej
obsluguje. Nie znam szczegolow. Ale mialem sytuacje, ze na tej samej
maszynie wypalal mi pod /dev a po ATAPI nie. Jakby po /dev wiecej na
kernel roboty zwalal, a tym ATAPI robiac jakas nakladke na to. W kazdym
razie nie jest to dokladnie to samo.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org