PLD kontra AMD 64

The Undefined undefine w aramin.net
Sob, 9 Paź 2004, 23:15:23 CEST

On Sat, Oct 09, 2004 at 09:50:35PM +0200, Roman Werpachowski wrote:

> Właśnie leży przede mną mój zakup, jeszcze w ładnym pudełku (wersja BOX) i
> czeka na zainstalowanie. Jakie macie doświadczenia z przejściem z
> arch=athlon/i686 na amd64, jeśli chodzi o PLD? Czy kernel skompilowany pod
> i686 bez problemu odpali się na AMD 64? Gdzie mogą pojawić się problemy?
od kilku dni się bawie :)
jak na razie większość rzeczy śmiga. Trudno jest się troszkę
przyzwyczaić że to działa "od razu" (przeszedłem z athlona600).
Niestety, jest też troszkę problemów. Z tego na co się natknąłem to
firefox się regularnie wywala(co dziwne mozilla niet ;), nie znalazłem
pluginu javy dla mozilli(wogóle sam spec dla amd64 jest niedorobiony..
jest na tapecie ;), właśnie pod gdb mam leafnode+ który tak samo
wariuje.. już jeden "stupid" bug złapałem, ale ciągle coś jest jeszcze
nie do końca tak jak powinno... nie udało mi się także ustawić suspendu
ani hibernacji... Reszta prac w toku ;)
Co do instalacji - w moim wypadku:
- z dyskietki odpaliłem system po włożeniu starego dysku z instalacja na
  athlona(skleroza - miałem wcześniej dodać moduły do dysku, ale...)
- wrzuciłem z ignorearch amd64 jajko i busybox-initrd
- odpaliłem 64bitowe jajko
- zainstalowałem w chroocie system na nowym dysku sata ;)
- dograłem z athlona lilo
- przegrałem dane... :>

wieczorem albo jutro wyłożę stary dysk i komputer wsadzę pod biurko...
:>

Jeżeli byś miał jakieś uwagi, problemy.. wal smiało :)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała