PLD kontra AMD 64

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 10 Paź 2004, 00:29:52 CEST

On Sat, Oct 09, 2004 at 11:23:15PM +0200, Roman Werpachowski wrote:

> Ten problem nie jest związany z CPU, tylko płyty głównej, tak? O jakie
> moduły chodzi?
chodzi o to że od wersji 2.4.21 sterowniki do kontrolerów ide są porozdzielane na
poszczególne moduły. I w moim initrd sterownik był amdileśtam, a na
obecnej płycie via-ileś...
w momencie gdy dorzuciłem ładowanie via82cxxx do initrd wszystko
ruszyło... Jeżeli masz płytę na via i będziesz uruchamiać jakis starszy
system najlepiej zawczasu do /etc/sysconfig/geninitrd dodaj ten moduł.
Jeżeli instalujesz od nowa nie powinno mieć to znaczenia...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała