Nowe OO 1.1.3

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Nie, 10 Paź 2004, 15:40:20 CEST

Michal Abramowicz wrote:

> Zebym sie nie czepiał.
> Szkoda ze arch = athlon. i686 było by lepsze.
> tzn uniwersalne.

1. Athlon dlatego, że PLDowy builder athlonowy jest b. zajęty, a
athlonów jest sporo. (dobra ja mam athlona w pracy ;-) i wszystko athlonowe)
2. To był test build.
3. i686 jest budowane na builderach PLD raczej regularnie (to chyba
mocny sprzęt) - pewnie niedługo będzie (arekm, havner?) - teraz wiadomo,
że się buduje i nie zajedzie na darmo buildera athlonowego (u mnie na
athlonie to jest 6h! mielenia, a ta wersja zbudowała się za 3m razem
sypiąc się raz po ~2h a drugi raz po ~4-5 ;-)

A czy działa? to trzeba sprawdzić...

BTW: Jeśli spadmin Wam pada (a pewnie tak jest) to:
zmieńcie karalog:
/usr/lib/openoffice/program/resource na link
tak żeby wskazywał na np. resource.kde (u mnie)
i spadmin zacznie działać.
Może arekm poprawi?

--
Andrzej Zawadzki