Poldek...

Mateusz Potrykus netcomp w wp.pl
Nie, 10 Paź 2004, 21:06:34 CEST

Witam.

Jestem świeżo po instalacji PLD 2.0 AC i teraz dogrywam
poszczególne RPM'y. Poldek ściąga i instaluje RPM'a, np. MC,
potem wpisuje w konsoli 'mc' i nie chce się uruchomić, wyrzuca
błąd, że nie ma takiego polecenia. Tak samo jest z apache, php,
MySQL, tylko jak zainstalowałem X11 to działa
polecenie 'startx', które wyrzuca błędy X11. Co mam zrobić żeby
działało?

Pozdrawiam.

Słówka na SMS: angielski, niemiecki, francuski, american slang -
idiomy, phrasale, wyr. bliskoznaczne, czasowniki nieregularne,
rekcja, dyskusja... Sprawdź: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fsms.wp.pl%2Fslowka.html&sid=245