Jaki bootloader na AMD 64?

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Pon, 11 Paź 2004, 09:14:19 CEST

On Mon, 11 Oct 2004, Marcin Bohosiewicz wrote:

> lilo lub grubem wzietymi (wraz z glibcem) z athlona.
> Poki ktos(tm) na owym athlonie nie zbuduje statycznego lilo
> i gruba i nie wrzuci tego do amd64.

Kiedy nie mogę zainstalować glibca z athlona, bo jest konflikt z glibc64 z
amd64. Zresztą lilo to dopiero początek, jak mam zainstalować *cokolwiek*,
jeżeli instalacja glibc64 się nie powiodła, bo kernel z RescueCD nie
obsługuje binariów x86-64 (/dest/sbin/ldconfig: cannot execute binary
file) ?

--
Roman Werpachowski