Jaki bootloader na AMD 64?

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 11 Paź 2004, 13:22:37 CEST

On Mon, Oct 11, 2004 at 09:14:19AM +0200, Roman Werpachowski wrote:

> Kiedy nie mogę zainstalować glibca z athlona, bo jest konflikt z glibc64 z
> amd64. Zresztą lilo to dopiero początek, jak mam zainstalować *cokolwiek*,
[undefine w uc64 undefine]$ rpm -q glibc glibc64 --qf "%{name} %{version} %{arch}\n"
glibc 2.3.4 athlon
glibc64 2.3.4 amd64
u mnie sie zainstalowaly jak najbardziej...

> jeżeli instalacja glibc64 się nie powiodła, bo kernel z RescueCD nie
> obsługuje binariów x86-64 (/dest/sbin/ldconfig: cannot execute binary
> file) ?
jezeli to robisz na czystym dysku to ja bym zrobil tak:
1. zainstalowal na jakiejs innej partycji athlona
2. zabootowal go
3. "na chama" doinstalowal busybox-initrd, kernel-2.6.7 z amd64
4. zabootował to jajko korzystając z starego rootfsa
5. w chroocie zainstalował system amd64

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała