PLD i Chip

dars@o2.pl dars w o2.pl
Pon, 11 Paź 2004, 20:17:56 CEST

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: Piotr Szymański <djurban w pld-dc.org>
Do: pld-users-pl w pld-linux.org
Data: Sun, 10 Oct 2004 21:16:56 +0200
Temat: Re: PLD i Chip

>Hi,
><a target='_blank' href="/?cmd=napisz&to=dars w o2.pl">dars w o2.pl</a> (Sunday 10 of October 2004 20:23):
>Niech Chip z daleka trzyma sie od PLD.

Czy nie wystarczy ze Linux+ trzyma sie z daleka od PLD ?
Moja przygoda z Linuxem zaczela sie dzieki temu ze Chip
opisywal instalacje i konfiguracje Suse a pozniej RedHata.
Teraz tez chetnie poczytal bym przystepnie i fachowo napisane
artykuły opisujace Linuxowe problemy, ale na bazie PLD a nie Fedory czy Auroxa. Plytki z distrem to przeciez reklama i zacheta
do wyprobowania systemu chyba nierozsadnie jest to olewac.