SATA-RAID na czym?

wscislowski wscislowski w ramiko.pl
Pon, 11 Paź 2004, 22:18:24 CEST

Dnia 2004-10-11 21:55, Użytkownik Marcin Bohosiewicz napisał:
                                                 ^^^^
> Jesli soft to zwykle intelowskie ICH5 wystarczy.

Dzięki, a możesz mi podpowiedzieć jakiś przykład takiego układu na
karcie PCI bo google tylko zintegrowane z płytą podają...
A ja wszak muszę dodać takie dodatkowo ponad to co oferuje płyta.

> 3ware to podstawa. Czy to starsze 75xx/8xxx (modul 3w-xxxx), czy najnowsza
> seria 9xxx - (modul 3w-9xxx, dostepny w 2.6) to rakieta....

To prawda co o tym piszą? A w razie co, wystarczy w instalatorze wybrać
ATA-RAID, czy jakieś inne zaklęcia trzeba wydawać (rozumiem że macierze
sobie potworzę w biosie kontrolera).

Pozdrawiam!
Bocian