SATA-RAID na czym?

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 11 Paź 2004, 22:32:09 CEST

On Mon, 11 Oct 2004, wscislowski wrote:

> Dnia 2004-10-11 21:55, Użytkownik Marcin Bohosiewicz napisał:
>                                                  ^^^^
>
> Dzięki, a możesz mi podpowiedzieć jakiś przykład takiego układu na
> karcie PCI bo google tylko zintegrowane z płytą podają...
> A ja wszak muszę dodać takie dodatkowo ponad to co oferuje płyta.

A to juz nie ICH5 a siimage, promise itp. Nie polecam.

> To prawda co o tym piszą? A w razie co, wystarczy w instalatorze wybrać
> ATA-RAID, czy jakieś inne zaklęcia trzeba wydawać (rozumiem że macierze
> sobie potworzę w biosie kontrolera).

Wybrac... SCSI. I modul 3w-9xxx lub 3w-xxxx w zaleznosci od karty.
Jak masz malo pieniedzy to podpowiem, ze Alstor (www.alstor.com.pl)
wlasnie wyprzedaje starsze karty serii 8500 za mniejsze pieniadze.
Maja te zalete ze dzialaja i z 2.4 i z 2.6 bez kompilowania dodatkowych
modulow co oznacza ze jest dla nich wsparcie w instalatorze.

Macierz tworzy sie w biosie, potem bedzie widoczna jako /dev/sda.

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-