PLD i Chip

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Wto, 12 Paź 2004, 08:52:36 CEST

On Sun, Oct 10, 2004 at 10:40:20PM +0200, Krystian T wrote:

> zamiana /bin/sh na /bin/bash

A czy to taki grzech? Sam dokonałem u siebie takiej zmiany aby mieć
święty spokój ze źle napisanymi skryptami, a różnicy w wydajności nie
widze. Więc mi się opłaciło. Czy są jeszcze jakieś przeciwskazania?

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/