PLD i Chip

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 12 Paź 2004, 11:37:31 CEST

On Tue, 12 October 2004 08:52:36 +0200, Krzysztof Garus wrote:

> A czy to taki grzech? Sam dokonałem u siebie takiej zmiany aby mieć
> święty spokój ze źle napisanymi skryptami, a różnicy w wydajności nie
> widze. Więc mi się opłaciło. Czy są jeszcze jakieś przeciwskazania?

Ja nie wiem czy to grzech (jestem lamerem), ale swego czasu czytałem
w archiwum pl.comp.os.advocacy dyskusję o PLD, gdzie rozmiano też
o tym cholernym linku. _Nie znam się_, ale po lekturze zacząłem się
zastanawiać czy to bardziej problem techniczny czy polityczny? ;-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                       Wszystkiego, co potrzebne mi w życiu,