PLD i Chip

Wto, 12 Paź 2004, 11:55:57 CEST

Osóbka znana jako Dariusz Laskowski, wystukała:

> Ja nie wiem czy to grzech (jestem lamerem), ale swego czasu czytałem
> w archiwum pl.comp.os.advocacy dyskusję o PLD, gdzie rozmiano też
> o tym cholernym linku. _Nie znam się_, ale po lekturze zacząłem się
> zastanawiać czy to bardziej problem techniczny czy polityczny? ;-)

Chyba jednak techniczny. Sam widziałem wiele skryptów z wpisem #!/bin/sh,
który pod PLD trzeba było zmienić na #!bin/bash, bo inaczej nie działały. A
jeśli rc-scripts i cała reszta skryptów w PLD jest tworzona, aby była
zgodna z:
$ ls -l /bin/sh
lrwxrwxrwx  1 root root 3 2004-09-22 21:33 /bin/sh -> ksh
to nie ma 100% gwarancji, że coś się zmieni w bash i w drugą stronę tej
zgodności może za jakiś czas nie być nawet jeśli teraz taka podmiana
działa...

PS Ja też się nie znam ;)

pozdrawiam
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)