Mozilla-Firefox, gdzie są certyfikaty CA ?

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 12 Paź 2004, 20:10:40 CEST

On Tue, Oct 12, 2004 at 07:19:26PM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Celowo. Takie jest zalozenie PLD, ze sam decydujesz, komu ufasz.
> Tak samo jest w mozilli.

Sam byłem zwolennikiem tej idei... ale w końcu, jeśli ktoś ufa naszej
paczce z mozillą, to właściwie i tak ma do nas pełne zaufanie w kwestii
działania przeglądarki (moglibyśmy przecież np. w źródłach wyłączyć
sprawdzanie certyfikatów). A dostarczenie zestawu certyfikatów zawsze
byłoby dużym ułatwieniem. Przecież nie muszą od razu być ustawione jako
zaufane.

Pozdrowienia,
	Jacek