Firefox 0.10PR wywala sie na niektorych stronach

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Wto, 12 Paź 2004, 21:10:23 CEST

> Hmmm....doinstalowalem freetype 2.1.7 (z "--force" bo 2.1.9 jednak milo
> by bylo takze posiadac). Nie pomoglo. Jest jakas szansa na rozwiazanie
> tego bez downgrade'u frretype'a i przebudowy firefoksa na starszej wersji?

Bez downgrade'u raczej sie nie da. Bez przedbudowy, jak wspomnial
przedpiszca ponoc sie da (ponoc, bo sam tego nie sprawdzalem). Tak BTW
to z freetype >= 2.1.8 to sa wieksze problemy, ja np przy wersji 2.1.9
mam gigantyczne czcionki w kde w niektorych miejscach, w mozilli
natomiast miniaturowe, a mozilla-mailnews wogole nie startuje tylko wisi...

M.