PLD i Chip

Piotr Szymański djurban w pld-dc.org
Wto, 12 Paź 2004, 23:03:01 CEST

Hi,
dars w o2.pl (Tuesday 12 of October 2004 22:48):
> dystrybucja niszowa
Wbij to sobie do glowy:
To jest dytstrybucja niszowa, nikt nie chce zeby uzywali jej cwiercuzytkownicy
auroksa. Co wiecej nikt nawet nie mowi ze ona dziala. Wiecej kazdy robi ja w
wolnym czasie DLA SIEBIE, a nie dla uzytkownikow i uzytkownik jest niejako
dodatkiem, a w przypadku gdy nic nie wnosi do projektu to wogole jest
niepotrzebny. Niech sobie aurox bedzie, niech bedzie lepszy od PLD dla
zwyklego uzytkownika. PLD ma byc najlepsze dla tych, ktorzy je rozwijaja, jak
uzytkownik sie jego nauczy to bedzie dla niego najlepsze, jesli nie, to za
odpowiednie pieniadze coponiektorzy z developerow chetnie siada na tylku i
sprawia zeby bylo latwiejsze w obsludze.

Powtarzam, za odpowiednie pieniadze, jesli znasz kogo kto je da (jak
wydawnictwo wydajace Linux+ daje na auroksa), to ja bardzo chetnie dopieszcze
PLD (kwestia 3 miesiecy jak to juz dzis pisal adasi).
--
Piotr Szymański djurban w pld-linux.org
CS student at Faculty of Fundamental Problems of Technology,