PLD i Chip

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Wto, 12 Paź 2004, 23:26:30 CEST

Piotr Szymański wrote:
> Hi,
> dars w o2.pl (Tuesday 12 of October 2004 22:48):

> Wbij to sobie do glowy:
> To jest dytstrybucja niszowa, nikt nie chce zeby uzywali jej cwiercuzytkownicy
> auroksa.
Może już jestem za stary ale obecnie (w świecie microsoftu) samo
sięgnięcie po linuksa jest w moich oczach "+" (w moich oczach)
A kto wie czy 1/4użytkownik nie stanie się 1/2użytkownikiem itd..
(zakładają że użytkownik PLD jest "z góry" użytkownikiem
pełnowartościoeym - BTW nigdy bym się nie uznał "lepszego" :-P

> Co wiecej nikt nawet nie mowi ze ona dziala. Wiecej kazdy robi ja w
> wolnym czasie DLA SIEBIE, a nie dla uzytkownikow i uzytkownik jest niejako
> dodatkiem, a w przypadku gdy nic nie wnosi do projektu to wogole jest
> niepotrzebny. Niech sobie aurox bedzie, niech bedzie lepszy od PLD dla
> zwyklego uzytkownika. PLD ma byc najlepsze dla tych, ktorzy je rozwijaja, jak
> uzytkownik sie jego nauczy to bedzie dla niego najlepsze, jesli nie, to za
> odpowiednie pieniadze coponiektorzy z developerow chetnie siada na tylku i
> sprawia zeby bylo latwiejsze w obsludze.

I co myślisz, że w kręgu 20 developerów wyłapiesz błędy?
BTW: jak to się ma do dyskusji na devel? Odnośnie "niedopracowania PLD"???

> Powtarzam, za odpowiednie pieniadze, jesli znasz kogo kto je da (jak
> wydawnictwo wydajace Linux+ daje na auroksa), to ja bardzo chetnie dopieszcze
> PLD (kwestia 3 miesiecy jak to juz dzis pisal adasi).

Nie ma szans - za późno :-(