PLD i Chip

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 13 Paź 2004, 00:04:22 CEST

It seems like on Tuesday 12 of October 2004 23:26, Andrzej Zawadzki typed:

> Może już jestem za stary ale obecnie (w świecie microsoftu) samo
> sięgnięcie po linuksa jest w moich oczach "+" (w moich oczach)
> A kto wie czy 1/4użytkownik nie stanie się 1/2użytkownikiem itd..
> (zakładają że użytkownik PLD jest "z góry" użytkownikiem
> pełnowartościoeym - BTW nigdy bym się nie uznał "lepszego" :-P

Taki przykład jest jak najbardziej pozytywny, ale niestety dosyć rzadki.
Zazwyczaj wygląda to tak, że luser zainstaluje sobie linóha dla szpanu, a
potem piszczy na IRC-u, czy listach, że mu nie działa. Przypadki, kiedy
ćwierćużytkownik rozwija się i wnosi powoli coś do dystrybucji są dosyć
odosobnione. Wiem, bo sam przez coś takiego przeszedłem :-)

> I co myślisz, że w kręgu 20 developerów wyłapiesz błędy?
> BTW: jak to się ma do dyskusji na devel? Odnośnie "niedopracowania
> PLD"???

Jasne. Przecież co i rusz po wejściu czegoś nowego z błędem jest on
wyłapywany i naprawiany. I to w przeciągu dosłownie kilku dni.

-=- Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php -=-
To follow the path: look to the master, follow the master,
     walk with the master, see through the master, become the master.