PLD i Chip

Robert Kurowski koorek w o2.pl
Śro, 13 Paź 2004, 00:05:29 CEST

On Tue, 12 Oct 2004 23:03:01 +0200, Piotr Szymański <djurban w pld-dc.org>
wrote:

> Powtarzam, za odpowiednie pieniadze, jesli znasz kogo kto je da (jak
> wydawnictwo wydajace Linux+ daje na auroksa), to ja bardzo chetnie
> dopieszcze
> PLD (kwestia 3 miesiecy jak to juz dzis pisal adasi).

Z tego co wyczytalem gdzies od jakiegos czasu Auroksem zajmuje sie Aurox
sp. z.o.o (tak wiem, szczegol nie zmieniajacy istoty Twojej wypowiedzi)

--
Robert 'koorek' Kurowski
Jabber ID: koorek w chrome.pl

"To nie prawda, że w Kolumbii rozlewa się Hoop Cole"